hahaha..syskonkärlek!

Okej, min morgon har väll blivit OKEJ, haha !
mamma o pappa åkte runt 10, dom skulle någonstans? okej, bryr mig inte :) ne men
så ville jag sitta vid datan o jag får inte veta lösenordet te datorn, erkänn jobbigt!
så robert,mamma & pappa vet. men inte jag? dom mobbar fan mig !
ja iaf, så låg robert o sov & han sa att han inte orka gå upp o skriva lösenordet, då fick jag damp
o kasta allt i hans rum o jaa...sen efter en kvar så skrek jag o då sa han typ ''fitt data'' haha man bah va?
ja iaf, såååååå nu sitter jag här :) fett bra juuuee! går alltid med lite lite liiiiite fjäsk & mke skrik
ja iaf, idag blire nog lovisa :) saknat den tjejen! sen så blire ikväll att träna , träna oooo träna ännu mer :')
nae nu ska jag fortsätta kolla på film, peace out !



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0