hahahahahahaaha såååå roligt x)

Efter skolan, så stack jag,moa,shervin,maryam o allan te gamla linköping
dom skulle köpa is te ^^ klart fattiglappen har inga pengar, o det ärr JAG !
sååå drack från alla tre (a) ja iaf sen fick vi vänta på bussjäveln typ i en halvtimme
hahahahahahaha jag sa typ ''jag är bäst, nu vet ni'' till engelsmän typ..
Jag: heeej jag är bäst , nu vet ni!
dom: sorry i can´t speak spenish eller nått
Maryam: kan du prata english?
Vi: HAHAHAAHAHAHAHAHAAHAH
ja iaf :)))) sen det var nått fel på bussen, så den gick klart sakta
Hhahahahahah den körde fel med, vi satt på 12 såååå fett chill (y) den åkte ju hem te mig ;)
hähähhä :DD suck on that ! nej men iaf , när man kom hem så satte man sig direkt vid datan
ja iaf , puss på er
heej på er ;)
random..men asså man ser inte, men jag sitter skit högt upp ^^
onsdags outfit
tack för kebaben oskar ! hahahah
snöggingar!
jaaaaaa
hahhaah!
hahahaha jessica försöker va söt..?
hahaha!
smektex!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0