glömt dig, redan

vill inte höra några lögner, fan det är slut du kan packa dina saker , ta din väska o spring ut!
vill inte ha kontakt, inte ens va din vän du har sabbat allting , du är värdelös för mig
hur kan du tro att du kan komma när du vill . hur kan du tro att du kan leka med mig? LJUG LITE TILL
har slutat tro på dej o dina lögner, försvinn ur mitt liv, har redan glömt dig!
raderat alla minnen, som jag trodde var bra, du existerar inte längre för mig NEJ
tagit mycket skit, det var en annan dag igår, så jag vänder bladet
för jag vill bli av med dom, jag vill hitta nya sidor, ja jag vill börja om!
du vet vart dörren är,
så det är bara o gå !





jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0