FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT!

förlåt så mycket för en dålig bloggning..men det är så att jag va utan internet igår, jävla comhem bajs!
ja iaf, kom hem för någon timme sen trorja & då åt jag pannkakor, yummii!
o nu satte jag mig vid datan, o satte in en till ''tillfällig'' header, för den vart inte så bra
gjorde den igår när jag inte hade internet, haha så rensa bilder med
men har skit mycket, radera runt 500 igår? :oo
ja iaf, ni bryr er väl inte om de? ;oo jajaaaaaaaaaaaa
snart ska jag träna, sen har jag ju matte & so ... fättt blää
ja iaf, sen ska jag väl duscha & bestämma kläder till imorgon
vi är så heta vi två, vi vet ;)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0