för mig är du viktig, men för dej är jag oviktig

Chaaaaaaaa bloggen
sitter i vagnen, jo jättekul..har precis lockat håret o fixat mig
kör utan foundation idag, o bara mascara. det låter fejnt ?
yä ofc, o så tänker jag på han han han han han han han o ännu mer han
ja iaf, mammsen kom med godis,energidryck o bindor . det var jag värd!
hahaha :) normalt lix..!
ja sen ska vi äta, o sen blire grejsimojs som jag inte ska va med på
ska snacka med en..försöka bli sams igen , för jag vill inte va ovänn
o HON LÄSER INTE MIN BLOGG, så tro inte nått . (till några)
muums fillibaabaaaaaa, smaka nyss min energidryck, yumyum
men asså ingen är social? jo fettma kul..imorrn kanske de blir o träffa lovisa !
kanske drar in te stan en snabbis o köper vanliga leggings, i need..!
på måndag tänker inte jag gå te skolan, jag har vissa själ/stjäl
priváta fast en kan jag säga, jo jag har mens ...! o jag skiter i om ni säger ''oh,vad äckligt''
för det är fan normalt..ja snicksnak om saken
nu ska jag sätta på meeeeeeeeeeeer mascara

kiss my ASS!


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0