du rör inte miiiig!

Först när jag vakna , så var jag as trött kände mig som största äcklet
asså jag ville helt enkelt dö..men mina vänner fick mig på andra tankar :)
träffade salle o vi stack te fatema, där mötte vi shabbe o julia
så snacka vi vid fatema ode, sen stack vi te kina gungan
o klart ska det va dött där :) dom gunga mig o jag var skit rädd..
finns video på de ojaa..imorrn blire bara o sova, vila o plugga..
har so, jävla kuk matte ode. på måndag blire miiiiiiiin sötnos ida asperud!
amagad, saknat såå! sen på tis blire o träffa ida :)
men nu ska jag försöka få kontakt med han, puss!
jag är bara för klockren, jag KAN SYYY
jag orkade inte med ett stort hål i mina byxor, o jag laga det
sen dök det ju upp ett hål TILL, som jag nu sytt igen :)
EN osminkad jessica i fredags..
jag älskar mitt hår :) iaf när det är uppsatt xd
hahah jaa...
orka inte fixa mig så mke idag, blev lite mascara bara :)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0