Det bara e så, lev med det

du snackar bakom min rygg, o medans du är där kan du slicka mitt arsle
JAG trodde , jag trodde så mycket bättre om dig
men nu är allting borta, ALLT o jag vill inte ha kontakt med dej längre stick från min syn,mitt liv fan mitt allt
äcklas av synen

Snart är man frisk, så underbart! ska ta en tablett snart, o försöka förbättra min hals
imorrn blire o dra te skolan, sen efter ska jag te stan med moa o kolla kläder lite
sen ska jag på ett ''möte'' eller hur man säger, med familjen..
vet inte än vad jag ska handla, eller att jag ska köpa svarta leggings (y) mina har ju gott sönder..
man bah baaaaaaaaaaaaaajs :) iaf nu ska jag kolla på film o droga mina tabletter, tack o hej,fuck dej


haha imorse..

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0