DAY 1 - HUR EN KOMPIS SKA VA FÖR MIG.

Ja, asså jag vill inte ha en ''blyg''. som inte vågar typ göra nått.
jag HADE en, som inte vågade nått..o då vart det faktiskt långtråkigt
hon våga inte åka någonstans,inte göra saker osv..men på sätt o vi är det bra med
o nej. jag dömmer inte för utseénde jag dömmer för personlighet
vill inte ha en SUPER modell som kompis, som bara tänker på facet och är skit dryg
na, hellre ful,rolig o bäst :) fast tro mig, ingen av mina vänner är fula
alla är super snygga :) till o med killarna, kan ni tänka er ?
den som ALLTID, asså ALLTID om jag ska va ärlig
som får mig att skratta till tusen varje gång jag ser henne, det är fatema
o jag säger inte, att ni andra vänner jag har inte får mig o skratta
men hon har alltid, alltid fått mig skratta, en vän jag aldrig kommer o glömma ♥
en vän för mig ska inte stå o klaga på mig, som en viss gjorde
''o du har fel, blabla'' käft pårej säger jag bara.
sen ska den INTE , asså INTE va falsk
för UEK vad jag hatar falska, o någon som inte sviker
o som tur jag har, har jag dom äkta vännerna NU, älskar alla dom
& jag pissa på mig av garv, när en falsk springer iväg från mig när jag kommer?
haha ... jadu pisssssssssssssssss :)
JAG ÄR SÅ GLAD, fattarni? för jag har alla mina vänner, som är så underbara så snälla
o ja :) nu ska jag kolla på film, peace out ♥

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

HAHAHAHAH vi brukar ha sjukt kul men problemet är att vi nt ses så ofta längre.... :( :( :(

2011-09-23 @ 17:39:46

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0