DAG 4 - något folk inte visste om dig, helst minst 6 punkter plus bild om du har någon som har samband med det du skrivit om

  • Jag ääääääääääääääääälskar delfiner, jo jag gör det ! jag har simmat med två stycken, när jag kanske var 8-9 år, det var sååå jävla grymt!
  • Jag är nästan sjukt mörkrädd, jag klarar inte av o gå i en skog kanske runt 10 tiden på kvällen? jag tycker det är sjukt läskigt, okej jag kan gå med en vän, men inte ensam!
  • Jag har aldrig varit den perfekta tjejen, jag känner själv att jag är lite udda. jag vill va en såndär ''modetjej'' , men det är jag långt ifrån ..
  • just nu är jag otroligt kär så jag dör..men jag vet, jag har ingen chans alls
  • Jag älskar is kaffe, hahahaha!
  • När jag var liten var jag otroligt rädd för döden, nu vill jag bara dö typ.

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0