DAG 2 - fakta om dig själv plus några bilder på dej du inte lagt upp

JAAA, som ni redan vet heter jag Jessica marie elishabet carlsson !
fett coolt namn..nej hahaha kärring namn :)
nemen aa, Jag är 13 år o studerar på berzan
Jag gillar en kille sjukt just nu, fett het & snäll :) haha intressant för er?
men jag älskar även mina vänner, familj & ja detdär,
just nu är jag pank..buhuhu
o jag hatar, asså verkligen HATAR när folk frågar ''varför har du den där tröjan i flera dagar?''
man bah, HÅLL KÄFTEN, jag har dom kläder jag har & man behöver inte alltid ha nya kläder varje dag
vafan ftt jobbigt & falska vänner
& hatar jag folk som tror sig, går runt o slår ner andra eller bara leker nått, ifftt
ja iaf, nu fick ni veta lite, ifall ni vill veta mer
skriv enkel fråga! hehe


osminkad & utsliten..

jaaaaaaaaaaaaaaaa.

gulligt jessica :)

ja lite bilder de..

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0