DAG 1 - tre favoritminnen plus bilder från dagarna

det var solklart stadsfesten, dom båda två dagarna
rix & stads
På rix gick jag med shabbe o moa, vi såg på alla som sjöng
& åkte virvelvinden hela tiden, haha så fucking kul! :D
jag kommer inte ihåg så jättemycket, iaf på kvällen träffade jag ju andreas o de
Sen den Andra var på gröna lund med alla sexor, så kul!
kom ihåg när jag,fatema o ramma satte oss i frittfall Tilt, vi visste inte att det var tilt
vi trodde det var ''vanliga'' frittfall, men när vi väl var högst upp
säger fatema BÄSTA grejen
- Jessica?
- aa ?
- jag ser slaka kyrka härifrån
- HAHAHAAHAHAH!
asså så jävla skön du är bruden, jag kommer aldrig glömma grönan
o när jag lovade shervin att åka kvasten med han, men jag dissa..
nej men förlåt cherv :) o i spökhuset, då jag hade tag i bella & fatema tog tag i caroline
vi var livrädda! när fatema gick uppför trappan, kom det ett spöke
och hon sprang ner på alla andra , hahaha x)
men tyvärr har jag inga bilder från grönan, hade för roligt !
men det är ett av mina favoritminnen, älskar't!
kom ihåg också att jag köpte en hel stor pizza, åt 1 fjärdedel av den
för jag hade precis satt in gummisnoddar i min käft, så kunde inte äta :)
påvägen dit :)
Den sista
jag,lea o diba sov hos lea, det var sååå kul!
vi gjorde så mycket, men har typ inga bilder ,
vi var uppe te kanske 3/halv 4 & så sa vi att vi skulle vila
fast somna djuuupt & hahahaha vi spela buzz hela tiden
hahaha bro bråk! ja iaf det var kul, o det är ett av mina favoritminnen me :)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Cherv

EUUUW FULASTE BILDEN PÅ MIG JU!!!!!!!

2011-09-04 @ 13:35:02
URL: http://shervinjavidi.blogg.se/
Postat av: Cherv

EUUUW FULASTE BILDEN PÅ MIG JU!!!!!!!

2011-09-04 @ 13:35:03
URL: http://shervinjavidi.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hahah :D <3

2011-09-04 @ 16:11:42
URL: http://Linneabeun.myshowroom.se

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0