Bilder & text från dagen

aha jag vet att det är mycket ''bilder'' så Ja tänker både skriva om dagen & BILDER !
jag älskar o ta bilder nuuuuuförtiden ^^ haha :) iaf nog om de
Vakna runt 6 men då orka jag inte gå upp, så satte ''alarm'' på 20 över 6 & jag fick damp på min mobil bara för den väckte mig & tiden går så himla snabbt på morgonen .. a iaf kbry? haha nej men sen fixa jag mig ode. sen stack jag ut te bussen där såg jag även ida anehag, söötiisss nej men ser henne varje morgon typ (y) brabra, iaf sen när man var framme på skolan orka jag fan inte ha idrott, så jaa, jag o maria fick stå o va sånna däraa mätningsgrejer elr vare heter :) ahaha x)
a sen så hade vi nått, trore vaaaaa engelska, fast becka mådde dåligt , ont i huvudet så jag , hanna o hon stack te skolsyster, som även inte var där, så vi satt o vänta o missa halva engelskan , wiiiiie (y)
men sen så hade vi ngn liten rast, aså pallar inte babbla upp allt
men i maten, så kasta philip eller jan, vneh vem än, kasta köttbullar på oss, hahahaaaha !
mest på mig..fan har dom emot mig ? (aaaaaaa'
amen iaf sen så stack vi ut, iaf god mat....yumyum..nej men aaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sen efter skolan så drog jag hem me julia,vilma,ida,josefine,becka ^^
sen när man kom hem, så var allt låst så var tvungen o hitta min jävla nyckel o senare så kom jag in
o jag ba ''vart fan är mamma ode'' dom svara inte llr nått..
sen kom rooobert bajs hem ,så aa :)
snart ska jag börja packa & sen drar jag ut till borensberg..måste göra min matte där ute :((
a iaf puss på rumpan!
dagarna är inte från idag, andra dar med!
vilken blick ?;oo
hahahahahahaha XD
det e barre och älska shabbes paraply! (y)
lööve you gömsan!
hehhehehhe
trött chey!
jaduu
kanske inte ser så bra, men har fullt med sånna märken på min hand
haahhahahahahaha ... (y)
jag är för tjock (y)
det är snyggt becka :)
fluuuuum......
osminkad typ.. nej men är ful , jag vet
uppis (y)
göllegöllan, haha hanna , papparazzi :))
asså erkänn söööt?!!! ;oo
chenare ebba, vad liten du e :)
yäää!
jag har ett fett coool katt :)
fuck ta svenska.
haha söta pojkar!
vilken blick danne.. ;o
hahahahaha väntade på 2an i mjärdevi..jättekul (y)
hhahaha föresten våra mentorer särade på ''vårt'' bord, för vi snacka för mycket xd
hm..
den får avsluta

peace out

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Rebecka ;$

skit snygg i skåpen här va? ;)

HAHAHA daniel aso!

2011-09-03 @ 12:03:27

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0