AHAHAHAH EN ROLIG GREJ :')

När jag var liten, kanske runt 5-6 så ääääääääääääälskade jag barbie dockor, jag äääälskade dom!
o jag älskade med sånna ''filmer'' haha o där pratade ju dom, så jag trodde mina dockor
kunde prata, så jag satt kanske 1 halvtimme o sa typ ''jag vet att ni kan prata, prata då!!!!''
hahahahahahahahahahahahahah, för mig var det iaf roligt & jag tänkte ju inte direkt så jättebra på den tiden
har gjort massa konstiga grejer när jag va liten, tex när jag skulle flytta hemifrån, sa till min mamma typ ''JAG SKA FLYTTA HEMIFRÅN FÖR JAG INTE FÅR KAKOR'' jag åt alltid kakor när jag va liten, beroende !
tog alla kläder & tog en ''mögel'' ost från kylskåpet, men det regna så jag vänta , så gick jag över te en kompis
sen när jag kom tillbaks, ville jag stanna kvar henne ode..hahah xd

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0