the daay yao

Vakna runt kanske 9 för pappa borrade i min vägg eller i köket,men det hördes som fan i mitt rum
man bah taaaack! dom gör ju om i köket ohja här får man inte sova!
iaf sen stack jag in i duschen osenare fixa mig o sen gick jag ut till busshållsplatsen för att möta bella
vi stack te rece o tog hockeybussen till cloetta, nejnej här orkar vi inte gå! haha
ja och sen när vi var framme köpte vi biljetter o allt, sen stack vi in & där gick vi omkring tills allt börja
o några killar skrek till en i klacken i växjö , asså han var jättesöt & fetto och lixom dom bara ''VISA PATTARNA''
no respect..fett elaka! ja iallafall Lhc vann med 2-1 :DDDD suuuck on that växjööööö
ja osen träffa jag pappa o han skjutsa hem mej,påvägen hem köpte vi pizza & en rasta star
så nu sitter man här määättt, as määättt & här pappa borra sönder i köket..mjo as kul :)
nej nu ska jag sluta skriva o ni ska få se bilder, peace bro!
en  bild från fredags, göll göll! <3
haha när vi var i engelska skolan ist för skolan..(a)
fett söta, jo vi vet!
aweee
stämmer helt klar! pussss

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Maitham

Bara o hålla med<3<3<3

2011-11-21 @ 21:25:01

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0