snälla..

Jag tycker om när du tar på mig.
Jag tycker om när jag ser dig vid min sida
Jag tycker om när du finns hos mig.
Jag tycker om dina fingrar mot min panna
Jag tycker om när jag betyder nåt för dig
Jag tycker om när du ler en stund mot mig




åh vad glad jag blir över att ni gillar min blogg & verkligen besöker den!
nu blir det bara roligare att blogga ju ^^ men jag skulle blivit gladare om ni tog er tid o kommentera med!
hehe och jag fick en fråga om jag gör mina headers oså själv,ohja det är klart !
imorrn blir det skola & på tisdag träffar jag lisa o vi får väl se vad vi gör,klart kommer ni få tusen bilder
längesen nu,saknar dig gumman ♥ iaf nu ska jag gå o sätta på mig ansiktsmask o hoppas på att må bättre till imorrn
inte kul o va deppress i skolan,men säkert kommer jag få va de o kanske fälla en tår då o då..
men som ni ser har jag också gjort en ny design ! i like it ^^ hoppas ni gillar den, men puuuuusss


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: sofiabogren

i vilket program gör du dina headers? isf är dt programet svårt? :)

älskar bloggen jessica<3

2011-10-23 @ 21:54:26
URL: http://sofiaabogren.blogspot.com

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0