Ras cricket (L)

Det finns en grupp i vårt land som kan skjuta eller slå dig min vän 
Utan att nå straff vänta sen, jo vi kallar dom polisen 
dags och ändra situationen.

alla vet som sker, men makten dom blundar och 
dom säger dom inte ser, dom vill inte 
göra någonting, för det drabbar inte dom. 
korruperas en makt i babylon.


när dom dyker upp du ska vara trygg, men när dom dyker upp 
jag måste vakta min rygg! Kan aldrig lita på dom som väpnat vaktar babylon 
kan aldrig lita på dom som håller bollen igång. jag vet hur dom ljuger, 
och jag vet hur dom fungerar, vet vad som händer om man protesterar. 
dom arresterar och trakasserar. jag är en av dom som dom inte respekterar.

¨'
klockren bild!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0