jag trodde aldrig du va nästa person som skulle såra mig..

- okej du vann,du krossa mig i bitar & jag fattar inte varför jag gråter
för du var en sånn underbar kille & jag ville ha dej föralltid
okej folk gör misstag, det var något jag gjorde. men du vet inte hur jag mår
sätt dej ner & snacka med mig så fåru veta igentligen hur jag mår!
men jag hoppas du hittar en fin flicka,som är den ''perfekta'' tjejen som du vill ha & jag hoppas hon gör dej lycklig.

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

jessica asså han var så jävla feg, för en riktig kille gör itne så mot tjejen han älskar! han är inte värd dina tårar, och jag vet att det kan kännas ensamt men du har dina vänner, du behöver inte en falsk snubbe för att leva ditt liv och va glad, du har oss och vi älskar dig <3

2011-10-22 @ 17:59:15
URL: http://linneabeun.myshowroom.se

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0