jag älskar dig grabben


du kom in i mitt liv och lyste upp vägen jag gick på
du tog tag i min hand och hjälpte mig upp när jag hade knuffats
du är en riktigt äkta kille,du gör mig alltid glad
o jag skiter i vad andra tycker, för i dina armar är jag glad,trygg & ler som mest
varje gång jag ser sms från dej eller att du skickat nått får jag ryck och måste se
varje gång jag ser, lyser hela jag
jag blir så glad & lycklig
jag vet att jag haft svårt denna vecka och varit jobbig mot dej, förlåt
du ska inte ta itu med mina problem, utan det är nått jag borde göra själv
kommer aldrig sluta älska dej, du är min favorit kille & kommer förbli
älskar dig ♥

Min favoritplats är att få vara i min pojkväns

famn.

Känna doften av hans hår och hud. Se in i hans

ögon som glittrar mot mig.

Känna hans armar omsluta runt mig. Höra

hjärtat slå och lungorna dra in luft.

Mina armar runt hans hals. Fingrarna som leker i

hans nackhår. Tryggheten.

Att få vara nära, omtyckt och älskad.

Känslan av kärlek.


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

aww va gulligt :)<333

2011-10-18 @ 20:51:55
URL: http://linneabeun.myshowroom.se
Postat av: Sandra ♥

Aw vad gullig du e mott han! :D ♥

Vad heter din kille? ♥ heh

2011-10-19 @ 12:51:33

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0