How can I move on when I´m still in love with you?

- Kommer aldrig någonsin kunna förlåta mig själv för det här
fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan
Okej, du vann. jag är helt förkrossad och riven
jag vill ha tillbaks den stunden då vi stog o krama varandra
då du sa till mig att jag var underbar och att du älska just mig
på 1234531 miljoner tjejer i världen, men det ögonblicket gled iväg
men jag kommer fortfarande vänta och försöka få det jag vill ha
men till vilken nytta,du vill inte ha mig..men det jag inte förstår är
att jag gjorde det här,jag är dum och dör trög okej det vet vi
och om du nu så tror att jag kan fixa ihop problem sådär , så har du fel
& jag måste erkänna en sak till er alla...jag är inte en sånn där ''kaxig'' tjej
jag har en snäll insida med,bara dom som står mig närmast vet om den sidan
den enda som känner mig som bäst är min familj & dom kan intyga att jag inte är kaxig
jag är en snäll,gullig och omtänksam tjej långt därinne, det kan man inte tänka sig?
orkar inte gå omkring och låtsas längre..och jag är också jävligt känslig..
men jag är också jävligt stark, säger du att jag är ful fine jag tar inte åt mig
kalla mig fitta,fine jag vet att jag har en. bråka med mig fine bryr mig inte om jag blir skadad
men ett jävla finger på mina vänner och du är död.. jag ler även fast det svider & skaver i mig
men jag ska inte sitta o tycka synd om mig själv här va nu går jag o göra nått med mitt liv
fuck allting..du var mitt allt..

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: svenssonohyes

finns alltid jessica, om du behöver snacka finns jag här! <3

älskardig!

/cornelia

2011-10-23 @ 02:38:05
URL: http://svenssonohyes.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0