habibiiiiiii

kungligaste kvällen/natten, jag orkar inte skriva men kan berätta kortfattat
först gick vi bara runt i lambohov, dansa , skämde ut oss och hade fett kul! sen bestämde vi oss för att sova över hos moa och alla vi fick det, så vi hämtade moas cykel AAHAHAHA jag satt på sadeln, roxana där bak, diba på styret och stackars moa fick skjutsa AAHAHAHA vi åkte in i en buske, så jag o moa ramlar på marken och diba in i busken HAHAHA sen var jag också nära på att köra in i en stolpe, men iaf ikväll blir det mycket mer röj! vi tar med oss högtalarna så om ni hör musik, är det oss ! (a) nej överdriver men aa här får ni bilder & video !
jessica...rik? AHHH!
hahahahahah!
smultron dricka och öl! mums...typ?
diba är koncenterad på datan ? ftt söt :d
random bild...fejnt täcke jag fick ellr hur?
''
HAHAHAH VIDEON FÅR MIG ATT SKRATTA! XD
HAHAHAHAH igga mitt snack.. (a)
men nu ska jag fixa mig , så ciaaao

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0