gooooodmoooorgon..!

vakna nyss och är fan sliten,haha grät mig tills söms igår..
ja iaf fick sitta i en halvtimme för att någon jävel hade hackat min fb
men TYVÄRR ni kan aaaaaaaaldrig mer komma in suuckers!
ja iaf mamma o pappa drar snart så får huset för mig själv,typ iaf ^^
amanda o robert är ju här men det är skit samma :) tihihih
omg juste har kvar min energidryck från i fredags, nu blire o ta den t morgonen
freesh you know! iaf jag försöker få LOLLO logga in så jag kan få bilderna
t en ny header, men som vanligt är hon SEG :) love u babe
iaf nu ska jag ta min energidryck och kolla film,har ont i min stackars mage för min piercing..
såå peace out babes!



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0