du sa att du aldrig skulle ljuga för mig, du gjorde precis det.

ouf fan vad arg jag är på dej, du ljuger fan HELA tiden!
du säger allt är mitt fel o ja gud vet vad du säger om mig
sug min KUK ! jävla OGUGFUFUFFUFFF :@@@@@@@@@@@@@@
orkar fan inte lägga ner min tid på att ens kolla dej, ska fucking byta allting så slipper jag
dra fan, dra! DRADRARARRARARARARRA DRAAAAAAAAAAAAA! hur fan kunde jag, iffttt nu jävlar
vill slå in ditt huvud o ja ALLTING SUG MIN KUK JÄVLA BÖGJÄVEL

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: essay papers

All people lying in something. They can't without this.

2011-10-14 @ 08:47:52
URL: http://custom-essay.ws/index.php

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0