din tjej behöver dej nu, ser inte du det?

- lyssna på låten och samtidigt läs allting.
Mitt liv är som ett spel,man vet aldrig vad som händer på nästa nivå
men jag kände mig så jävla bra, jag var uppe i nivå 10 men sen, på 1 minut
dog jag och hamna på nivå 1 igen. ibland sitter jag för mig själv
och frågar mig själv varför sa du så?varför gjorde du så?varför hände det här?
Jag vet att det finns så många därute, till och med för många som hatar mig
för jag mår dåligt men jag mår fan inte bättre av att ni ska kalla mig emo och hata mig
utan en enda anledning.., Jag sitter rädd just nu och tänker på hur min framtid kommer se ut
jag vill tillbaks till min barndom och börja om allting. jag önskar jag aldrig skärde upp min arm
jag önskar att jag aldrig lärde känna horan som lärde mig allt. att röka,baxa,slåss och massa sånt skit..
Jag såg en sida av mig själv och jag har nu fattat hur jag betett mig. jag måste mogna
jag vet, jag måste bli äkta . jag vet . sluta klanka ner på mig när jag försöker ta mig uppför berget.
jag ser mina tårar rinna och börjar undra varför jag gråter ? att gå runt i en skola
där alla hatar den,ger snea blickar och att man får höra ord bakom sig
det är då gråten kryper fram men samtidigt vill jag inte visa mina tårar för dom. försök få ner mig
men ni förtjänar inte mina tårar,ni förtjänar inte ens mitt bajs? säg fan itne heller att jag skämmer ut mig
för jag skriver här o nu vad jag igentligen känner för hur annars ska ni förstå?
ni läser min blogg,men lyssnar inte annars på mig? så jag gör på det här sättet
sen kan jag ta konsekvenserna (stav?) vill bara stanna i hans famn
då jag är glad. vill ge han en kyss och aldrig säga farväl..
hoppas ni förstår.



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: LindaWestin

Du är underbar :)<3

2011-10-18 @ 18:12:50
URL: http://westinlinda.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0