bara le och va glad då funkar allt!

kom nyss hem från terapin,det var faktiskt ganska kul & våran läxa är att typ kramas o säga komplimanger t varandra ^^
skolan idag vart väl okej..eller aså jag är så duktig att jag faktiskt åt FRUKOST idag? aso seriöst, haha asså jag äter typ aldrig frukost :) vanligtvis brukar de bli typ chokladboll,choklad,godis eller en liten brödbit? för jag hinner oftast inte
men aa jag är duktig! snicksnack. imorrn så slutar jag tidigt, awsume ! ska t min kontaktperson kl 11 , sen drar jag hem pallar inte me skuuulan! omg jag är glad ^^ känns så underbart, i 2 veckor har jag mått skit, sen börjar glädjen bara krypa fram men det finns smärta kvar, deklart...men nu ska jag fixa bilder o allting,hehe puss
mums,bästa lunchen (a)
normala? nej..
sexbombar!
ofc!
för söta!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Bella.P

Vem gjorde så du fick god mat då??? Skämta de var skit gott!

2011-10-25 @ 18:40:02

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0