teeest skit

Stora Brorstestet

HAN
Vad heter han? - roooooofjert .. robert..
Vad var det senaste han sa till dig? - tack
Vad brukar han säga när du kommer hem? - tjaa
Vem umgås han mest med? - kompisar .. cp störda kompisar!
Har han någonsin haft en flickvän? - aooo
Har han en speciell lukt? - hahahah faktiskt, en såndär god lukt
Kan du hans mobilnummer? - nää
Vad är typiskt honom? - att slå mig eller att hota mig om pengar osv
Är han din lillebror? -  nej
Är han din tvillingbror? - nej
Är han din storebror? - ja

NI
Hur många år skiljer det mellan? - 4 år
Har ni samma föräldrar? - ja
Brukar ni göra saker tillsammans? - mjo vi gör det ni, men inte för typ 1 år sen..
Kan ni prata om allt? - ja!
Kan ni skratta åt allt? - haha jo
Bor ni i samma hushåll? - ja
Umgås ni med samma människor? - nja inte direkt.. 
Är ni oftast sams? - nevaaaah
Tycker du att ni har en bra relation? - ja !
Tror du att han tycker det? - ja det tror jag
Samma skola? - nej 
Samma musik? - för det mesta

DU
Vad var det sista du sa till honom? - vill du ha godis?
Uppskattar du honom? - ja
Litar du på honom? - njaaaa .. 
Brukar du sno grejer av honom? - hehe jaaaa ibland
Är det du som startar era fighter? - ibland
Ställer du upp för honom om han behöver? - klart!
Om du såg honom gråta, skulle du gå dit? - absolut!
Till sist, älskar du honom? - klart. han är trotsallt min bror! ♥


en sexig bild från imorse, hahahahah

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0