SKRIVER AV MIG

tror du verkligen jag är så lättlurad? nej nej nej, jag har gått igenom jävligt mycket & nu vet jag att man inte kan lita på allt o alla. och fråga mig inte ''är jag falsk'' eller ''kan du lita på mig'' ni vet väl bäst själv? men jag har 5 styckna som jag är så säker på att dom är äkta! ta inte illa upp men det är Lollo helt klart! linnea, jojo,ida t,becca l & det finns mer...men dom har funnits för mig exakt hela tiden, dom har aldrig svikit mig. okej jag måste erkänna att jag mår dåligt nu,men jag ler för jag bara vill men jag mår samtidigt jävligt bra! HAHAHAHAHAAH förlåt men jag måste bara skratta, det där brevet az, så larvigt! AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
du skämmer ut dig...ja men iaf och jag mår också jävligt bra för jag ska till min underbara faster med Lollo & linnea,kommer må så jävla bra! jag glömmer allt o slipper skiten i lkpg,men jag älskar alla mina vänner, glöm aldrig det ! ni gör mina dagar ljusa alla ni maryam,diba,lollo,linnea,fatema,saynab,becka,jossan,evelin,ebba,maria,yasa,robin o alla ni fan, glöm aldrig det!



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

älskar dig jessica, kmr alltid finnas för dig <3

2011-11-03 @ 15:06:41
URL: http://linneabeun.myshowroom.se

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0