SKRIVER AV MIG, igen.

men oh hur länge ska ni orka hålla på? ni har hållt på i fucking 6 års tid med att tracka ner på mig och andra
är det erat intresse att skrika fjortis,hora,ful,fetto,aneroxiabarn osvosv till andra?
asså igentligen hur lågt kan man sjunka?
ni kan gärna tycka vad som om mig,men säg dom inte till mig och sprid inte falsk bullshit. ni tror ni känner mig
ni tror ni vet så mycket, ni tror jag aldrig haft problem i livet så jag kan acca all skit ni kastar. men nej fråga mina vänner & familj så får ni veta vad jag gått igenom. om ni bara kunde förstå hur många ni sårar därute genom att skrika kanske ''gris'' ? okej, jag erkänner här och nu jag är inte perfekt, ingen är det & ja det finns en som skriker gris efter mig. själv tycker jag att jag är en person, men alla tänker inte klart med det man har bakom pannbenet. jag blir så jävla trött på sånt här, själv säger jag inte HORA till någon som inte förtjänar det eller ÄR det, så keff är jag inte! fine, jag vet att ni har eran käft & det är tack vare den man snackar, men man kanske itne alltid ska öppna käften, för förr eller senare kanske jag inte orkar ta skiten längre. idag vart jag pissed of på en, som kalla mig saker, skrek saker på mig & jag ville så gärna slå till den, men på nått sätt så slog jag inte till personen..synd det, den behövde en fet smäll & en hård jävla omgång..men iallafall och kalla mig inte fjortis, för då skulle ni fan sett mig FÖRUT, gaash chacha brunkrämen eller vadå? jag tycker du ska tänka innan du öppnar din käft, igen.



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0