she make me wanna ohohohoh!

drogar låten sjuuukt & sen oroar jag för mig själv, haha känns som jag bara äter o äter men aldrig tränar
så nu jävlar, haaha ja nu lovar jag att jag ska upp på den jävla crosstrainer och få fast rumpa & lår, ja nu jävlar
haha 3 sek efter, jag går o äter..nej men asså ska ju försöka :) låter ju aaaaas najzz. ska snart börja träna sen blir det diiiirr in i duschen sen fiiillm o senare sova..är på både bra o dåligt humör & för att jag e på dåligt humör är tack vare mensen ofc o sen att min bästa syster mår dåligt & är förbannad på en person,som aldrig älska mig. ja iaf är på bra humör för jag vet inte, är bara glad? hahaha .. hoppas ni gillar den nya designen iaf, gjorde mitt bästa o jag gillar den! så peace bro!
vet inte hur becka fick tag i bilden, men omg vilken bra hy jag hade där
ja iallafall, det var tider det..kolla ser ut som ett fån men jag bryr mig inte? saknar allt det där...


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0