ooooh, jag vill ha sommar NUNUNUNUNUUUNUN

fett rööööd!!!!!!
osminkad
ahahaha
aw vad söt
saknar mitt hår.. :(
kom ihåg att jag var fett glad den dagen!
jag svär jag var sjukt fin den tiden!
saknarey gumman!
bruunu <33333333333333
hade också världens finaste kropp!
kommer ihåg att jag var skit rädd!
fett smal?
saknar verkligen falkenberg! så underbart där!
det var varmt hela tiden där! så underbart
hahahaha ful
jag i ullared, hahah
fett söööt bror man har!
driiiv
abow kolla göteborgs mc, fan vad underbart det skulle va om det va sådär i lkpg?!
liseberg<333333333333
mitt hårrrrr asså saknar! <3
jag var fett brun i somras!
den dagen var så underbar, visste vart jag hade alla, vilka som var äkta eller falska...
grovt sexig..
skolavslutningen <3
kommer ihåg att det var sjukt varmt då!
saknar otroligt!
underbar dag & jag var fett glad!
kolla vilka bruna ben jag hade :(
älskar er & pappa med, kommer ihåg den natten
robert hade varit inne i stan & mamma var skit orolig & vi var ute till 6 på ''morgonen''
skit kul!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: sofia

kommentarerna häääääär ! (:

2011-11-14 @ 20:37:13
Postat av: sofia

du är sjukt snygg sötis :)<3

2011-11-14 @ 20:37:57
URL: http://sofiaabogren.blogspot.com

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0