Lördagen you know ?

jag har ju redan berättat om min morgon & så, men runt 12 - 1 åkte lollo hem, vi var båda as trötta ? haha :)
och sen så kom ju min mamma hem med svarta jeans som var på PRICKEN för så för mig, så jag smsade linnea om hon kunde komma, hihihi jag sa när hon kom hem t mig att vi drar till stan, tihihihihihi busiiig
sen så bytte jag jeans o grejer, haha alla kom för att se andré säkert som åkte ut, mohaha fjooortisar tyvärr!
men iallafall sen kom vi hem t mig o stack ut, där träffa vi diba som typ va med oss i 5 minuter o sen stack?;p
o sen träffa vi maryam lite, sen gick vi o träffa melasim & hans kompis, känner han inte o så..
men jag fan frös ihjäl så när dom hade stuckit sprang fucking jag o lea t ett trapphus i tröskaregatan
haha seriöst kändes som jag hade ballonger i fötterna eller nått? men ni får ett videoklipp för jag filma igår me ^^ tihihi
aa osen när vi kom hem kolla vi på mio min mio sen stack hon så jag var kvar o gjorde olika gräääjär.. men har inget mer o skriva sååååå check it out!
haha hade lixom tråkigt.. :)
fett söt assåååå :)
mina underbara jeans ^^

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0