lite kort om dagen.

först åkte man till skolan, hände inte så mycket & var jävligt arg för jag fick min mens mitt på morgonen o hitta ingen binda, mjo intressant och sen värkte min magen & ohja hände en pinsam sak i klassrummet..men efter skolan så kom lea t berzan sen in till stan & så gick vi till kicks & jag pressa på med en jävla parfym & hahaha killparfym luktar förjävla gott elle hur? aa iaf är så himla shoppingsugen..får väl vänta på mina pengar .. men får fan för lite, 200 är ingeting? daaah!
men iaf sen så kom mamma & pappa hem med mc, yuumiiii har väntat sjukt länge på det! sen köpte mamma foundationborste & roughe! naaaaaajz. men här får ni bilder bitches, peace bro!


trött..?

t dej.

ja det är min humor...

haha älska!

något kul...

söt yasa! :)

haha elevens val..

hahahaa linus redovisade ahahaha! :)

och för er som undrar, ja jag har ansiktsmask
osen en ful bild på mig..vit o grejer naaaajs!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0