jag skulle ge allting som du pekade på..

sitter och drogar låten ''kent-utan dina andetag'' hehe underbart att lyssna på när man är glad
jag bara blev glad sådär & det känns underbart..från och med nu ska jag leva livet
för det min mamma sa till mig idag,att man lever bara en gång & det här är jag, jessica carlsson
ta det eller dra lixom..tack vare min mamma att tårarna sluta rinna idag
men har fortfarande något tungt i hjärtat, men ska försöka leva mitt liv fullt ut
och sluta bry mig om andras åsikter, så cooooome on! i love my life!
men iallafaaaaaall imorrn blir det skolan oofc & tänker inte fixa mig as bra för vem bryr sig..? :)
men efter skolan kommer några hit & vi ska typ reda ut saker och deee
men aa puss på er!


tjockis familj här vaaaa?

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0