JA HÄR HAR DU DITT JÄVLA INLÄGG BECKA!:)

haha fan vad du tjatar på mig! okejokej nu gör jag ett ^^
idag så vakna jag upp & kände nae jag pallar verkligen inte gå upp,så jag gick o la mig igen
hahaha nice döeh,nej men senare vakna man upp igen runt 10 och var skit pigg
så satte mig vid datan och tchilla med glass o cola, HAHAAHHA viiiikken frukost !
sen fixa jag mig & tog lite bilder & sedan kom väl mamma runt 2 & sen åkte vi t roooger (våran terapeft)
haha ele hur fan man stavar & sen efter det åkte vi hem & åt, sen nu sitter jag här
och jag vet inte vad jag ska skriva om faktiskt eller jo mamma köpte en stor choklad t mig & burn
nice life har jag..hehe men måste t skolan imorrn..fittbajskuk men aa nu får ni bilder!
klottrade det på en vägg i skolan för jag var sugen på tacos...& jag lovar var as hungrig!
tihihihi i en kakbok! HAHAHAH
ajuste har glömt att lägga in dom här bilderna med, hahaha söt kim!
gölligt
trött lollo?
kim är så asså så bra på att spilla ut saker ...
haha jag,lollo & linnea stog vid vägen
då kom grannen i bilen och sa ''har ni sett fisken jag fick upp?''
så vi trodde han var ärlig, så gick vi dit & ja..ahhahah
lea = trött?
fett söt zina, hade precis duschat o grejer!
min & bellas expresso! med bakpulver,vaniljsocker,kakao och grejer i .. & kaffe!
jag är för ful för att visas...
nice!
jag e fuul
jadu..
fett söta, hahah
aww
uew
beckaaaa dåå!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0