Färga håret ikväll!

förut var jag och mötte mamma i konsum osminkad o grejer ne men skitsamma, så köpte hårfärg & munkar haha
tjockis är jag,mamma betalar you know! ja och sen ska jag packa & det blir att gå upp tidigt för klockan 1 hämtar kim upp oss,så lea kommer hit runt 12 & har inte hunnit snacka med lollo än,haha! jaaaaaaaaaa o klart ska jag färga håret ikväll
utväxten & det kommer säkert bli mörkare som jag hoppas grovt på! ja nu måste man gå o keeeka annars mamma damp, peacebro
jag idag , osminkad :ss
myser med tjockis, jag har världens sötaste katt!
ey min katt anfaller?!
fuck face
dagens outfit
peace bro!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fröken F

hej! jag är faktist lite in crush on you....jag är anonym så du kan inte veta vem jag är! GISSA VEM JAG ÄR! Jag tkr du är 7kt snygg och het! vill bli som dig när jag blir stor! vill du gå på dejt med mig? jag vet vem du är......

2011-11-03 @ 17:14:51

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0