Det här är det nya jag, acca det eller dra !

Jag har förändrats,jag är inte den negativa längre. utan jag tänker positivt
och det är jag jävligt glad över att mamma verkligen börja skrika på mig så jag skulle fatta
& jag vet nu vart alla står, äkta som falska ... & jag blev lite besviken på att just DU, att det var DU som stog på fel sida
men iallafall ska strax lägga mig i sängen och glo glo glo gloooo på tv, det är min idol (y) asså tv, fattarni? :))))
ja fan mamma har gått upp och käkat mitt godis..så får lix droga...chips och saft uew ja men nu ska jag dra
peace bro!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

jag VET att jag är en av de falska....jag vet det men jag är sån! kan nt göra något åt det....

2011-11-20 @ 15:59:15

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0