Vem blir veckans blogg? rösta på den du tycker ;)

Ida asperud själv tycker jag bloggen är bäst ! :D
Ida anehag det är en fotoblogg och hon är grym på att ta bilder!
Linda khazal även fast inte header säger så mycket, älskar jag hennes blogg! den är så rolig att läsa och grymt bra!
läs den själv ;)
Johanna Björketun ääääääääääääälskar bloggen! även fast det är soclog som jag hatar .. är bloggen grym & jag älskar henne :D <3
Diba Golpagon Hon är 100% ärlig i vad hon säger och det är kul att läsa henns blogg (L)
och för er som inte har någon blogg som gissade rätt säger jag grattis och ni ska få nått! :*
thiii<3
RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA !

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Anonym

kommentarerna häääääär ! (:

2011-03-15 @ 20:55:21
Postat av: ruushe ;)

kommentarerna häääääär ! (:

din blogg är ju bäst ;o<3

så fin (K)

2011-03-15 @ 21:01:21
Postat av: linda

haha nice att du tycker om min blogg ;). Såg det här nu tack föresten ! <3

2011-06-18 @ 15:06:56
URL: http://lindakhazal.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0