springa iväg från livet och bara skricka.

Ibland vill jag bara skricka..ibland vill jag bara slå en yxa i huvudet på mig.
för ibland pallar inte jag, jag har gått igenom mycket och då menar jag mycket!
jag har levt med att vara fet,ful och oälskad? att stå med ngra så här man komplingarer till alla man står med
men ingen till sig själv? ska det va så? att få va utfryst hela sitt liv? om man är annorlunda får man inte va med
är man lite mullig får man defenetivt inte va med? det här kanske är inte sant för alla, men i min skola handlar allt om utseénde och det är så frustrerande! Man måste va så jävla perfekt där, man får inte va sig själv..för det går inte. och att alla lärare ska gå runt att snacka så mke skit? ''du bryr dig inte om vad du gör'' ''du har problem'' vafan är det? asså herregud säger jag bara..jag har vänner på min skola, som jag älskar och det är sant. dom har hjälpt mig genom mycket. men att hela denna jävla skola ska va fullt med skitsnack? har man tuperat håret är man fjortis eller så säger man WOOW? går man runt i strumpbyxor så ser man lite hud så blir det ett jävla problem? omg säger jag bara. jag får ha på mig vafan jag vill? inte doms busnizz azz och nu så tala jag ut, och jag sa vad jag tyckte.
älskar alla mina vänner på skolan,bäst är ni♥
på utsidan kan jag va mig själv §

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

loveu2 ! (:

2011-03-20 @ 14:39:42
Postat av: Linnéa

jessica skit i dem idioterna och va med dem som gör dig glad, och dem som älskar dig istället för att bry dig om några som nt har ngt liv överhuvudtaget! du är perfekt som du är älskling! <3333

2011-03-20 @ 15:00:25
URL: http://linneabeun.blogg.se/
Postat av: felicia

Du är inte fet o ful

du är perfekt som du är och ingen kan ändra det



pusss <333

2011-03-20 @ 19:02:22
URL: http://feeliciadaahl.blogg.se/
Postat av: maryam <3

och vi älskaar dig <3

2011-03-25 @ 21:26:40

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0