såå söta ! :*

jag ska fan skaffa sånna hundar, dom e bara föööööööööör söta! :o

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

ok,var ska jag börja...

jessica,jag kollade din blogg där vid september och augusti och jag läste dina gamla inläggg och det gjorde nästan att jag fick tårar,du skrev en massa om mig t,ex krya och jag älskar dig och så...så jag frågade mig själv...finns det nån annan än jessica som gjorde sådär,NEJ..därför skriver jag det här..jessica alla borde älska dig mer än sig själv,snälla jessica bryt aldrig kontakten med mig,snart slutar vi 6.an men släpp inte taget snälla jag älskar dej jessica och då menar jag ÄLSKAR DIG ok...du är den finaste jag träffat,snälla släpp aldrig taget...ily snälla fatta att du är värd nåt,när jag kmr på att du har tänkt ta självmord. då vill jag döda mig själv.snälla jessica du är den bästa som hänt mig,fast vi inte står varandra så nära så älskar jag dej mest mest mest,hoppar du hoppar jag i samma stund,jessica ingen vet hur mkt jag älskar dej...kmr du ihåg t,ex den 20 september när du skrev att du älskade mej och salle,vänner kmr och går men dig ska jag inte låta gå,fattaru bästa vän

vill du veta mer såkollapådetta

http://www.youtube.com/watch?v=gfiJnbbhC2c

2011-03-26 @ 13:28:26

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0