open your eyes then you can see whu i am!

Mina ord har tappat meningsfullton, så jag ber dig ge mig liv
jag är fast i en värld som inte ens finns, så se mig när jag står här brevid dej
och hör mig när jag skricker på dej, jag har sårat många och jag ångrar mig djupt
jag har levt i sorg och tomhet och gråtit så ögonen blivit röda
folk blir tröttna på att mitt liv blir piss, men det är dom som gör det värre?
jag vill kunna må bra, jag vill kunna gå upp ur sängen och vilja leva
vingarna bär och ni ser hur jag flyger iväg mot himlen
vill bara flyga upp dit, och jag vet att jag babblar om mitt skit liv? men fine en sann vän ska fan lyssna
ingen ser,hör eller känner mig. jag har förlorat allt som givits till mig
den jag är nu är ingen person alls, mina ord är mina ord och jag menar allt!
kalla mig emo eller vadfan som helst? men det är inte jag som skapat detta fitt liv?
det enda jag älskar och har är mina vänner och min familj
vissa kan va falska vissa kan va äkta? men världen vore så mycket bättre ifall inte folk gick ut efter
utseénde? är man tjock är man utmobbad , sätter man på lite för mycket smink blir man kallad fjortis?
är man ful eller har nått problem då blir man utfryst? men vafan det är inte rätt!
jag är fast i en värld som bara snackar så mycket bullshit
tack till er alla som finns för mig,som kramar mig när jag gråter och verkligen älskar mig för den jag är!

du trodde mig inte? här har du beviset

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

älskar dig jessica, <33333

2011-03-07 @ 21:53:03
URL: http://linneabeun.blogg.se/
Postat av: Diba

Älskar dej oxå jesica ssjukt mke ;* <3333333333333333

2011-03-08 @ 07:42:11
URL: http://dibagolpagon.blogg.se/
Postat av: ida

men älskling, vad har du gjort med armen? blir orolig, älskar dej <3

2011-03-08 @ 07:44:25
URL: http://idaasperud.blogg.se/
Postat av: matildakarlsson

ida du ser väll vad hon har gjort?

mår fan illa själv när jag ser den där bilden.. jag försöker hjälpa den hela tiden, men du tar bara till det för stunden? man lägger inte ut en sånn här bild på sin blogg? det får det verka som du söker uppmärksamhet, om man skär sig så är det väll ändå nått man skäms över och absolut inte tar kort på och lägger ut :O prata med mej istället gumman<3

2011-03-08 @ 16:56:36
URL: http://matildakss.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0