några pinsamma saker som hänt just ''mig'' :)

Jag var inne i tibrå, det var alltså förra året sommarlov.
och jag var klart ensam, för finns bara bitchar där ute :D
så skulle jag gå och bada, och precis då så kom as snygga killar ner till stranden
jag bah; ooooooohmyyyyhgooooodh hahah nej men asså jag var helt fucked up då..
så när jag skulle hoppa i vattnet så åkta min bikinitopp av typ..och så tror jag någon kille såg mig,
klart pinsamt..iaf i den situationen ;oo (stav?)

Jag var inne på ikano och jag skulle in på bikbok men min kompis stog utanför för typ hon kände ngn i affären som hon inte ville träffa :) så hittade jag en tröja så gick jag ut till henne, eller va påväg så peeeeeeeeep det hahah jag glömde att jag hade tröjan i handen..lite smått pinsamt :)
klart har jag varit med om mycket mer, men nått jag inte kommer på nu:)
ska jag forsätta med sånnahär saker? :)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0