mascaran rinner ner och tårarna vinner

kan berätta om dagen! vakna vid ja kvart i 7 och gick upp som ett levande lik (stav?) för jag var så jäääävla trött! men slutsnack på det sminkade mig och sen satte jag på tv och hade lite kul för mig själv :D nej men asså fixa håret och så..sen drog jag iväg mig te skolan först vare klart språkval, var halvdöd..var trött :) thii ! sen efter språkvalet var det svenska..fast vi jobba itne så mycket tror jag ? hahah! sen efter det var det idrott, guush dör..nej men seriii hahah vet inte vad jag snackar om .. är trött :) thii men efter idrotten så var det historia..tråkigt :( fett siind gahhah! sen var det ju mat ganska gott faktiskt ;) ! senare rast, ganska chill faktiskt ;) sen vare slöjd, hahaha jag och eman vart utkastade från lektionen :) kul azz :D nej men lite vare..men vi fick gå in igen sen :D hahah! sen efter skolan drog jag hem och fixa mig och sen drog jag te stan & mötte lollo där :D vi drog till rece och kolla lite, sen så träffa vi alex,isak och någon till? thihi .. (A) så vi drog te rece och där mötte vi några till tror jag? thii glömt bort mig :) vi var inne och vi mötte robin och så (y) thihi lollo fattar bara :) men det vart typ fight mellan robin och någon till? galna fan :o hahaha han drog av håret av han XD ahahah slut snack på det ;) sen så var jag ju tvungen att dra, skulle på den där saken:p sen kom man hem och nu sitter man här! :D föresten påvägen te lambohov träffa man amanda nesbring tror jag? :) thihi skit samma, älskar henne :D :D (K) men pallar inte skriva mer..thihi puss §

puss :)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0