just den killen får mig att skratta :*

jag har tänkt på en sak..det enda jag tänker göra nu är att leva livet
skita i falska people, va med dom jag är trygga med och ha kul!
men lever bara livet en gång..det ska inte va fullt med skit då? nej nej!
så ska försöka vara glad, yeeeees!
men idag vakna man brevid lollo och då fixa man sejj eller ja ? det hände några saker innan som inte nämns :D
sen stack vi te rece och vi mötte jojo på busshållplatsen :* aså till rece..tänker bara berätta lite kort :D
så åkte vi till tornby och där träffa vi alex,jesper och ngn till? haha :) men dom skulle dra te stan igen så jag och lollo och jojo gick runt lite i ikano men det fanns iiiiiinget att göra..så vi tog bussen te rece igen och där vet jag inte vad vi gjorde..hahah minnesförlust :* men aja det vart en lyckad lördag & ikväll blir det mys med mamma och pappa kanske :) thi kanske låter cpe men ? aja nu ska jag kolla på filmen älska mig och ni som vill se det tryck HÄR
puss från blondiiiiinen


någon cpe bild jag tog hemma hos lollo, osminkad :)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0