jag pallar inte med att sitta med orden inne längre,för på internet är det den ända som lyssnar

Ni vet inte hur jag har det, hur allt svider inuti mig.
jag har själv skapat problemen och jag ångrar mig djupt
vad jag gjort,sagt och skapat
när jag sitter där och pratar kan jag nite säga allt, för jag skäms över mina problem
jag är det enda ''problembarnet'' känns det som?
ingen lyssnar när jag pratar om det känsliga och när jag berättar om det känslomässiga
tänker alla bara skitsamma? so what lixom? bara för att alla andra har så jävla bra liv så har inte jag det?
men att gå runt där, känns som att vara helt onsynlig. jag orkar inte mer
seriöst jag vill inte ha mitt liv! jag kan säga med detsamma att jag har inget självförtroende?
absolut inget självförtroende! jag täcker mitt face med smink, och då mår jag bra?
folk säger ''man får finnar av smink'' ''oh,du har för mke smink''
asså det här är exakt det som trycker ner mig ? jag blir så trött på att fälla tårar varje dag
och djupt inne i stjälen känner jag ångest när jag står framför spegeln och kollar rakt på min kropp
mitt ansikte..jag mår inte bra.
det här är jag, den riktiga jessica. såhär mår jag och allt jag säger är sanning, ifall ni inte tror mig så fine.
jag har inte hittat glädjen eller lyckan. HJÄLP MIG innan jag dör :'(


vart försvann lyckan?

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

kommentarerna häääääär ! (:

2011-03-24 @ 21:58:17
URL: http://linneabeun.blogg.se/
Postat av: Linnéa

finns för dig om du behöver snacka, ring elr smsa jag kan komma direkt ! jag älskar dig jessica, jag har oxå mått sådär en gång, jag vill hjälpa dig för jag vill försöka förstå. ingen kan förstå dig riktigt helt, det finns ingen som dig, det finns ingen som mig, men jag kan göra mitt bästa för att förstå & hjälpa dig <3333333

2011-03-24 @ 22:00:54
URL: http://linneabeun.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag finns alltid när du behöver mig gumman, du kan alltid vända dig mot mig, seriöst, alltid! Jag älskar dig bästavän<3

2011-03-25 @ 13:51:26
URL: http://lizabrinkby.blogg.se/
Postat av: johanna

Gumman, jag finns alltid för dig! jag finns om du vill snacka, jag lyssnar och tycker inte att det är skitsamma, lovar!

lyssna inte på dom som klagar, det är inte deras problem om du sminkar dig eller inte?

du ska fan inte skämmas för ditt utseende, du är skitfin. underbar är du gumman, älskar dig :*

2011-03-25 @ 16:38:19
Postat av: caroline

gud va fin bild gumman

finns alltid här <3

2011-03-30 @ 21:46:38

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0