jag är ingen lek förfan?

CHA CHA BLOGGEN!
idag har jag varit me lea,diba,dragana och rocke! ahahha vi kör normal stil nu va ;) nej men vi var uppe på konsum taket bara jag och linnea först sen så drog vi te rocke och jaa allt det där , pallar inte skriva om det :) hehe men det va kuuul! nej men nu ska jag äta min hubba bubba tuggummi :D haha! pusssssssss
någon gammal bild från rece ;p

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

iggar oxå! vadjharjagjortdej

2011-03-30 @ 19:32:03
Postat av: svar till fatema (jessica)

det känns som du iggar mig, du vill liksom göra bort mig inför alla? men det jag skrivit är inte te dej! det är te en annan person !

2011-03-30 @ 19:55:41
Postat av: fatema

jessica du o jag är bästisar men du kan inte tvinga mig att äälska dej utan ja gör det på mitt sätt.o bara för jag frågade om du hade bindor betyder det inte att jag skämde ut tej det är heeeeeeeeelt normalt jessica...plus-jag och den dära personen i din klass börjar va så blir alla tjejer sura på mig men jag vill ibland va med andra personer också

glöm inte att man inte kan tvinga en person att älska den utan jag gör det på ett sätt du kanske inte märker så bra..förresten vem fan skrev du till förut..jag är nästan säker att du bara ångrade dig sedan............... och att du menade mej..<3puss

2011-03-30 @ 20:21:52
Postat av: svar till fatema (jessica)

det var inte till dej, jag kan säga i skolan

jag ångra mig aldrig, för jag har inget att ångra

dej vill jag ha kvar, men du älskar mig på ett annat sätt jag aldrig sett förut, för dom andra älskar mig på ett annat sätt, och jag är en känslig person, tar inte vad som helst, när ngn håller på med nått jag inte gillar blir jag arg och vill misshandla den bara, jag är sånn och jag säger förlåt ifall jag gjort nått mot dej, men jag får bara ryck iband

2011-03-30 @ 20:43:33
Postat av: fatema

ok,va inte arg på mig! bara vi håller ihop så ordnar allt sig.... (: och vi måste ändå respektera alla andra puss loveuuu

2011-03-30 @ 20:51:17
Postat av: jessica carlsson (svar till fatema)

älskar dig med sis <3<3<3<3

2011-03-30 @ 21:29:32

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0