haha, patetiskt?

En kille kom och fråga mig på facebook varför jag ''rökte?''
asså jag kanske tar några (blåss?) ibland ifall någon bjuder?
och jag är absolute ingen som börjat med det..nejnej!
det är gott, det äre fan..men jag tänker aldrig börja med det
för jag vet i vilka problem jag kan hamna i , ja nu vet ni det!

Och jag tänkte att eftersom Alla,nästan alla iaf har svarat rätt på tävlingen..haha smarthead (a)
men jag tänkte ha 6 finalister så ni får rösta på vilken header som är finast!
haha för vi måste ju få någon vinnare? :oo så jag lägger upp alla headers och bloggen så får ni rösta :*


take it or leave it bitches ;*


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0