damn you are sexi

kom nyss hem från stan, kan berätta lite..
vakna runt halv 7 och gjorde det jag brukar göra, alltså fixa mig
sen drog på mig kläderna sen så gick jag till skolan, klart ska det vara världens snöstorm så jag tror jag såg ut som en eskimå (stav?) iaf det var kallt som fan ! och först hade man religion, blah blah blah varför ska alla lärare bara prata/babbla om så ooointressanta saker? -.-' håller på att somna på alla lektioner :S slutsnack på det (a) men asså sen fick vi idrott , gaash pallar inte snacka om skoldagen? så efter skolan gick jag hem och fixa mej sen drog jag te rece och mötte becca och lollo, vi gjorde allt möjligt ! sen drog vi hem te malmslätt (lollo) så var vi där sen vid 7 var jag tvungen att ta bussen te rece och allt..för det tar fucking en hel timme för mig att åka hem x) nej men när man kom hem så åt man tacos och glodde på ngt! sen så nu sitter man här ;) hehee! nej men vetefan vad jag ska skriva mer.. eller juste jag ska färga mer imorrn på håret :D så det blir mörkare :D hehe tack mammi (L) nej men nu ska jag kolla på bigbrother puss!
blondiiin (L) haha nejdå gillar att va brunett med :*

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0