damn boy, your so sexi

Idag blev det att va med linnea, först kom hon te mig så vi drog ut och mötte maryam eller ja vi träffade henne nere vid koisken ;) så maryam skulle lämna sitt godis sen komma tebax sen så drog vi te diba och gick ut och träffa dragana och roxana. vi snackade lite sen gick jag och linnea hem och jag åt och vi garva och såg sanning eller konsekvens, haha så kul! nej men den va bra ^^ heh .  imorrn blir det gränden med diba,maryam och linnea? :D  eric saade (a) nej men är inte världens fan / faan ? asså vet inte hur man stavar :) men iaf är inte det! haha men nu ska jag go och sova för jag har så ont i mitt huvud :'( puss :)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0