come and get me on the floor!

chacha, jag vakna nyss och jag är lite förkyld..antagligen för igår? kan berätta lite
vakna runt 9 igår och duscha och gjorde massa saker, sen kom linnea och jag fixade håret på henne och så,
sen så kom diba så drog vi te bussen och på bussen träffade vi saynab, sen gick vi på stan sen sjöng eric saade SJUKT SNYGG! och sen efter det gick vi runt i affärer för diba ville det, men jag fick utbrott för jag mådde inte alls bra..inte lea heller. så vi drog te rece och där vänta man på bussen, ftt synd om lea ju! <3 men när man kom hem fixa man sej och jag fixa mat åt mig ^^ pommes (y) men sen kom pappa och hämta mig och drog te laserdom för det var en 40års fest. där träffa man emelie och gresa (L) så jag va med dom , men dom skulle dra typ så då var jag med johanna,michelle och ngra mer fast kommer nite ihåg namnet (a) aw johanna så söt! jag har ett fan :) men iaf sen åkte vi hem runt 10 över 11 och så. somna typ när jag kom hem för jag var typ Död! nej men det var min lördag det :) och idag kanske jag hänger med ut te bbg ;) nästa helg kanske vi åker ut med husvagnen :D nej men vet ni en sak? jag solade förut och jag har fått en bränna :O !!!! nej mn snicksak på det..puss :*
SJUUUKT SEXII :*

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0