Brunett snart ! :D

Imorrn blir det att shoppa vårskor och hårfärg och lite smink? eller asså min brunkräm är typ slut :'( haha värsta problemet (a) men som ni vet så har jag bestämt mig för vilken hårfärg jag ska ha och det blir lite av ljus/mörk brun? hehe ska färga på torsdag, för när man kommer hem imorrn tror jag inte att jag pallar att färga då! ^^ eller tona whatever samma sak? hehe ! halv 6 drar jag tooo tinjorerna kommer hem 7 i think? då blir det träna och sen in i duschen sen får vi se vad som händer? har också bestämt med att va med linnea på torsdag:* hehe men nu ska jag dra :) puss <3
såhär blir det, vad tycker ni? ^^

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0