Blir så jääääääääääävla trött på det här?

Okej nu vill jag ha mina ord lagda och vill att alla ska se dethär, för nu är jag jävligt förbannad!
bara för jag har smink, kanske för mycket smink? BEHÖVER NI INTE BRY ER OM DET!
Det är mitt ansikte, right? jag gör vad fan jag vill med det! jag bryr mig inte om era ansikten så varför ska ni bry er om min? asså shit jag blir så jävla trött på det här? fjortis får man höra? men jaha, smink är smink och det är nått man använder? låt mig ha mke smink om det ska va sånt jävla problem för er då? PEACE !'

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

vem har snackat skit, ska ta den bakifrån ! (:

btw.vem har sagt att fjortisar är fula det är fint ju

2011-03-27 @ 18:09:52
Postat av: Selma

Dummt av den/dom som sakt sånt skit även om man en fjortis emo osv.. ändrar det inte insidan, man får se ut exat hur man vill bara man har en bra insida du gör iaf inget fel ALLS!!

Kram!<3

2012-03-07 @ 20:59:48
URL: http://biebeerlove.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0